2014. június 29., vasárnap

Crystal Nails - One Step CrystaLac készlet kezdőknek, avagy hogyan készítsünk magunknak gél lakk körmöket otthon



Nem tudom mennyire furcsa ez a mai világban, de nekem még nem volt műkörmöm, és gél lakk sem volt még a körmömön. A műkörömért valahogy sosem voltam oda, illetve ami szép volt és igényes az tetszett másokon, de soha nem vágytam arra, hogy kipróbáljam, azonban a gél lakkok mindig is izgatták a fantáziámat. Amikor gél lakkot láttam valakinek a körmén, odavoltam azért, hogy annyira fényesen ragyog és ráadásul még tartós is. Ennek ellenére mégsem jutott el odáig, hogy kipróbáljam.
Tudni kell rólam, hogy iszonyatosan szeretem a körömlakkokat és egyszerűen nem bírom elviselni, ha már lepattogzott. Számomra az a látvány, még akkor is, ha csak az egyik körmömön van lepattogzódás, nem nyújt ápoltság érzetet, ezért nem hagyom úgy napokig, hanem vagy korrigálom, vagy lemosom az egész lakkot és új színbe öltöztetem a körmeimet.
Mivel sajnos lehetetlen olyan körömlakkot találni, ami 4 napnál tovább bírná, és nem csak nem pattogzódik le, de még fényes mivoltából sem veszít, nagyon szerettem volna kipróbálni a gél lakkot. Mikor a barátnőm születésnapjára kapott egy Crystal Nails One Step CrystaLac No Buffer Starter Kit gél lakk készletet, amely kezdőknek való, kötelező programnak írta elő egy csajos délután keretében, hogy végre én is kipróbáljam.

Természetesen belevágtam és az alábbiakban be is mutatom Nektek a körmeim megszépülését lépésről lépésre:


A doboz tartalma a következő:
  • No Buffer Scrub (30 ml)
  • Super Shine CrytaLac (8 ml)
  • Crystal Nails one step CrystaLac (45-ös árnyalat-piros; 8 ml)
  • narancsfa pálca
  • szálmentes törlőkendők 
  • Xpress ötujjas UV LED lámpa




Első lépésként itassuk fel a készletben található szálmentes törlőkendőt a No Buffer Scrub primerrel, majd egyenként tisztítsuk meg vele a körmünket annak érdekében, hogy vízelvonó és zsírtalanító hatásával előkészítsük azokat a gél lakkozásra. A No Buffer Scrub-bal elvileg egyébként nincs szükség a köröm felületének polírozására, amely lépés kihagyása megkönnyíti, illetve akár fel is gyorsíthatja körmünk elkészítésének folyamatát. 


Egy kicsit várjunk, amíg megszárad, majd jöhet is a körömlakk felvitele. Én itt csaltam, ugyanis nem Crystal Nails körömlakkot használtam, hanem a Lovely Nude kollekcióból a Nr. 8. árnyalatot. (egyébként a Lovely Nude kollekcióról ITT olvashattok egy korábbi bejegyzésemben). A két gyűrűsujjamra pedig az Astor 270 Powerful King árnyalatú körömlakkot vittem fel, hogy ezt a visszafogott, szolíd, elegánsabb hatást icipicit megbolondítsam.


Miután megszáradtak a körmeink, az átlátszó Crystal Nails Super Shine CrystaLac fényzselét vigyük fel, itt azonban vigyázzunk, hogy ne túl sok fényzselét vigyünk fel a körömre, illetve ne folyjon szét, mert akkor az a köröm mellett köt meg és az egyáltalán nem szép látvány. Ezt követően helyezzük az uv lámpa alá az ujjakat úgy, hogy az egyik kezünk 4 ujját, a másiknak pedig a hüvelykujját tegyük a lámpa alá. Az uv lámpát 30 és 60 másodpercre lehet beállítani, én 3x60 másodpercig hagytam, hogy a lámpa alatt a Super Shine CrystaLac megkössön.


 

És végül íme a csodásan fényes végeredmény:




Ti ismeritek ezt a Crystal Nails szettet?
Szoktatok otthon gél lakk körmöket készíteni magatoknak?



5 megjegyzés:

  1. Annyira örülök, hogy nem az essence szettet vetted meg, hanem egy olyan márkától vásároltál aki egyébként is körmös dolgokban utazik, és milliónyi körmös ajánlja :)
    Nekem sokkal is tetszik, mint az essence, mert nincs annyi lakkozás, gél felvitel, és emiatt gyorsabbnak is tűnik. Megkérdezhetem, mennyibe került ez a szett? gondolom van ára, de én is épp annyira vágyok rá, mint te vágytál rá :) az hogy fényes, tartós, és kiemeli a lakkok színét, hát nem kell győzködni tovább, gyűjtök rá serényen :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *sokkal jobban tetszik - bocsesz :)

      Törlés
    2. Egyetértek, nekem is jobban bejön, mint az essence, nincs vele túl sok pepecselés. :) Egyébként ezt ugye barátnőm kapta és úgy próbáltam ki kétszer, de már akkor eldöntöttem, hogy én is beszerzem :D Itt 9990,- Ft : http://www.crystalnails.hu/bolt/one-step-crystalac/one-step-crystalac-keszletek/no-buffer-scrub-one-step-starter-kit-65-5351

      Annyi még jó tanácsként, hogy ugye ebben a bejegyzésben nem gél lakkot használtam, hanem sima lakkot a fényzselé alá, és úgy nem feltétlenül olyan tartós, mint a gél lakkal. Így is szuper volt egyébként, teljesen meg voltam vele elégedve, de 1 hét után kezdett pattogzódni, és szerintem azért, mert nem kimondottan gél lakkot használtam. Viszont második alkalommal gél lakkal a fényzselé alatt tényleg csak akkor mostam már le, amikor a lenövés nem tetszett. Ja és külön Crystal Nails-es lemosót is lehet kapni 990,- Ft-os áron, amit felitatsz egy köröm méretnyi vattába, a körmödre teszed és alufóliába csavarod így a körmeidet, majd 20 percig hagyod és leoldja. :)
      De persze hozzáteszem, hogy én ebben nem vagyok szakember, totál kezdőként és amatőrként osztom meg a tapasztalataimat, és hogy én hogyan csináltam. :)

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy, hogy így elsőre ilyen szép lett. Lenne egy kérdésem, hogy amikor gél lakkot használtál alatta, akkor meddig tartott a CN? Mert néhány éve én is azt használtam, de egy idő után megromlott a minősége, vagy nem tudom mi lehetett és nagyon hamar lepattogzott! Akkor váltottam a Diamond nails-re, azóta azzal sokkal tartósabb. Neked mi a tapasztalatod vele? Próbáltál más márkát esetleg? Jah és az az essence nagyon rossz... messzire el kell kerülni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ne haragudj, hogy csak most válaszolok! Végül hanyagoltam a gél lakkos körmöket, de amikor gél lakk volt alatta, pontosan már nem emlékszem meddig tartott, de azt tudom, hogy meglepően sokáig, nagyon meg voltam vele elégedve. Sajnálattal olvasom, hogy egy idő után ilyen lett neked. :(
      A Diamond Nails-t én még nem próbáltam, sajnos semmilyen tapasztalatról nem tudok beszámolni.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...