2014. június 16., hétfő

Lovely Nude körömlakk – TESZT

Régóta kerestem megfelelő nude színű körömlakkot, de valahogy sosem találtam olyat, ami igazán tetszett volna. Majd néhány héttel ezelőtt, amikor a Rossmannban jártam és megláttam a Lovely nude körömlakk kollekcióját, nagyon megörültem. Mindegyik színbe már első látásra beleszerettem az üvegen keresztül, dehát mégsem pakolhattam bele a kosaramba az összes körömlakkot, így hát nagy nehezen sikerült kiválasztanom az 5-ös számú árnyalatot. Ha jól emlékszem, 449,- Ft volt. Amikor felkentem a körmömre, még jobban beleszerettem a körömlakkba, mert felkenve sokkal szebb a szín, mint az üvegcsében. El is határoztam, hogy meglepem magam még egy színnel, de mivel annyira szép az összes árnyalat, újra bajban voltam. :)
Ennek az lett az eredménye, hogy három körömlakk is a kosaramba került, de még nincs vége, mert eldöntöttem, hogy ebből a kollekcióból az összes színt szeretném beszerezni, úgyhogy remélem hamarosan mindegyik a polcomról fog visszanézni rám. :) 



A kis üvegek címkéi picit elállnak, ami nem nyújt szép látványt, azonban ez a kis esztétikai hiba eltörpül amellett, amit a körömlakk nyújt nekem
Balról jobbra haladva tehát nekem eddig a 4-es, 5-ös, 6-os és 7-es számú árnyalat van meg. 

Ha ki kell emelni mégis kedvencet, akkor a 7-es árnyalatot mondanám, ezt a színt láthatjátok a körmömön két rétegben, fedőlakk nélkül. 


Na de mégis mit tud a körömlakk? A hátsó címke azt ígéri nekünk, hogy magas fényű lakkot tartunk a kezünkben, ami igazán szimpatikus volt, mert én nagyon szeretem a fényes lakkokat. Nos, van egy jó hírem: ezt az ígéretet a körömlakk teljes mértékben betartja. Az ecsettel is nagyon meg vagyok elégedve, nem az a nagyon vékony fajta, hanem kicsit vastagabb, amivel nagyon jól lehet dolgozni. A körömlakk sűrűbb fajta, és egyáltalán nem csíkozódik. Egy rétegben nem teljesen váltja ki a kívánt hatást, de két rétegben álomszép. Ráadásul gyorsan szárad, így egyáltalán nem kell sokat várni a két réteg felvitele között. A tartósságával is meg vagyok elégedve, általában a negyedik napon szoktam észrevenni, hogy minimálisan lepattogzott a körmöm széléről, amit könnyű korrigálni. Természetesen fedőlakk használatával még tartósabb, és még ennél is fényesebb hatást tudunk elérni. Összességében tehát megfizethető áron gyönyörű, magas fényű, tartós, elegáns körömlakkot kapunk, tehát ár-értékarányban szerintem tökéletes. Aki vágyik egy jó nude körömlakkra, nagyon tudom ajánlani a Lovely nude kollekcióját, sok, szebbnél szebb színből választhatunk, ráadásul a színek felkenve tényleg sokkal szebbek, mint az üvegcsében.
 Nekem a 8-as számú lesz a következő. :)

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jól hangzik! Azt hiszem ki is fogom póbálni, mert sajnos nagyon nehéz olyan igazi, szép bőrszínű lakkot találni, ami nem csíkozódik és nem marad átlátszó, még a huszadik réteg után is... De a körmödön látszik, hogy ez tényleg szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, próbáld ki, megéri :)) Én azóta a nr. 8. árnyalatot is beszereztem és annyira szép az is :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...