2014. július 18., péntek

Essie körömlakk – TESZT



Az első Essie körömlakkomat szeretném Nektek közelebbről bemutatni, amelyre az augusztusi pixibox jóvoltából tettem szert. Egy igazi nyári színt kaptam, a 802 Off the shoulder árnyalatot és alig vártam, hogy kipróbáljam. Nagyon sok jót hallottam erről a márkáról, éppen ezért nagy elvárásaim is voltak vele szemben. Kíváncsi voltam, hogy vajon nekem is be fog-e annyira válni, mint oly sok embernek.





Az üvegcséje mindig is tetszett, mondhatni egyszerűnek, de mégis ahogyan az Essie felirat kidomborodik az üvegből, nagyon ötletes! 






Meglepett, hogy ilyen vékony az ecset, valahogy nem erre számítottam. Talán azért sem, mert én nem szeretem a vékony ecseteket, nekem azok nem igazán váltak be eddig. Sajnos itt is ez történt. 




Az első réteg kicsit csíkozódott, amit a képek nem is adnak annyira vissza. Egyébként nem volt olyan vészes, mint amit más márkánál tapasztaltam, de akkor is pici csalódottságot éreztem, hogy a nagy Essie-től csíkozódást láttam. Lehet, hogy csak én fogtam ki rossz árnyalatot, mert például az Astortól is van ugyanazon kollekcióból olyan árnyalatom, ami csíkozódik és olyan is, ami nem. Nem tudom. Mindenesetre a két réteg mindenképpen szükséges. Egyébként nagyon hamar megszáradt, úgyhogy ez pozitívum.





Azért két rétegben szebb, ugye? :) Lehet, hogy még egy harmadik réteggel tökéletesebb lett volna a hatás.

Az alábbi kép pedig a 4. napon készült, ekkor már egy pár körmömről elkezdett lepattogzódni.



 
Nos, bevallom őszintén, én leginkább csalódott voltam, több volt a negatív tapasztalatom ezzel a körömlakkal, mint a pozitív, pedig annyira másra számítottam! :( És van egy olyan érzésem, hogy ezzel egyedül vagyok.. :D Mégis úgy érzem, hogy mivel ennyien dicsérik, megérdemel tőlem még egy esélyt, ezért majd szeretném kipróbálni más árnyalatokban is, hátha jobbak lesznek a tapasztalataim.


Nektek van Essie körömlakkotok?
Szeretitek?

4 megjegyzés:

  1. Az essie nem gumisra, hanem kopogósra szárad, a kopogós lakkok meg vagy szépen tapadnak a körmökre és alkalmazkodnak, vagy lepattogzanak. Sajnos az Essie lakkjai ilyenek... nekem volt vagy 10x lakkom, de megváltam tőlük (bejegyzést is csináltam a lakkjaimról). Nincs szükségem rossz minőségű lakkra, mert nem használnám.

    VálaszTörlés
  2. Akkor a többitől is ez várható? Hát sajnálattal hallom.. :(

    VálaszTörlés
  3. Pedig nagyon szép árnyalat. Nem adnám fel a helyedben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Szerintem is gyönyörű az árnyalat, olyan vidám. Nem adom fel, kísérletezgetni fogok vele még. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...