2014. november 14., péntek

Make Up Plaza rendelés | Boar Line ecsetek

Már olvastam pár pozitív bejegyzést a Boar Line ecsetekről korábban. Aztán djkatybeauty oldalán olvasottak megadták nekem a végső lökést, hogy megrendeljem a régóta áhított ecseteket.

Sajnos egy ferde kontúrozó/pirosító ecset, amivel már hónapok óta szemezek, nem kapható, azt írják az oldalon, hogy gyártóhiányos... :( Ő lenne az:

Forrás


Azonban 3 ecsetet mégis rendeltem nagyon jó áron. :)






A duo fibre ecset az alapozásban segít, egyetlen dologgal nem vagyok teljesen megelégedve, ez pedig az ecset hossza. Szemüveges vagyok, és kontaktlencsém nincsen, mert sajnos még nem sikerült rávennem magam, hogy képes legyek bármit is a szemembe tenni, így szeretek, vagy inkább kénytelen vagyok a tükörhöz közelebb hajolni, azonban ekkor jön a nagy KOPP, és szembesülök azzal, hogy hátrálnom kell. :D Aztán újra KOPP, mert persze elfelejtem, hogy túl hosszú az ecset nyéle, szóval ez kissé kényelmetlenné teszi a sminkelést és ez kicsit elszomorít, mert ettől eltekintve nagyon kellemes használni.

Ár: 1200,- Ft
Íme a link:



A következő ecset egy korrektorecset, aminél nem zavar a nyélhossz, mert nem kell az arcomra merőlegesen tartani, miközben dolgozom vele, finoman el tudom vele oszlatni a korrektort a bőrömön, nagyon megszerettem.

Ár: 595,- Ft
Íme a link:



Az utolsó ecsetet pedig még nem használtam, ezt eredetileg tusvonal meghúzására szolgáló ecsetnek szánták, én azonban a körmömre rendeltem, remélem hasznát is fogom venni.

Ár: 390,- Ft
Íme a link:












Ismeritek a Boar Line ecseteket?

4 megjegyzés:

  1. Jól néznek ki :) Nekem ugyan most nem fér bele a vásárolgatás, de később szeretnék majd több ecsetet, és akkor lehet körül nézek a Boar Line házatáján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképpen érdemes körülnézni! :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy szereted az alapozóecsetet, és sajnálom, hogy ütközések történnek a sminkelés során, én is ismerem az érzést, hiszen ha az adott napon szemüvegben nyomulok, én is közel hajolva próbálkozom. Viszont ilyenkor az a trükköm, hogy zsebtükröt tartok az egyik kezemben, és a másikkal kezelem az ecsetet, és így már elkerülhetőek a balesetek. Most már bánom, hogy erre nem tért ki a tesztem, de innentől majd közlök nyélhosszt és/vagy méretfotót is, ahogyan régen tettem a RT ecseteim esetében:

    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/03/real-techniques-core-collection.html

    Itt a tollhoz képest eléggé felmérhető, hogy mekkorák is az ecsetek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a trükköt akkor kipróbálom! :) Valóban nagyon jó ez a tollal történő összemérés, sokat segíthet! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...