2015. augusztus 9., vasárnap

PUPA Milano | Nails&Lips Kit

Tegnap, a szombati munkanap letöltését követően a barátnőmmel elmentünk a közeli Duna Plazaba, ahol mondtam neki, hogy térjünk be a Pupába, mert még mindig elég sokfajta akcióval várják a leendő vásárlókat. Korábban már alaposan körbenéztem náluk, és el is időztem egy kicsit, annyi szépség van ott. Nos, a barátnőm szinte azonnal beleszerett a kínálatba, és 3 terméket ki is választott magának. 

Az akciós neszesszerek közül mind a ketten vásároltunk, bár mind a ketten másfajtát. Neki pont kellett szempillaspirál és szemceruza, a dm-ben akarta beszerezni, de úgy döntött, mivel sokkal olcsóbban jön ki ezzel az akciós kis szettel, amely egy édes neszesszerből állt, benne egy olyan szempillaspirál, amelynek a keféjével külsőleg meg volt elégedve, továbbá mivel a szemceruza is jó erős feketén és egyből fogott a kezén, úgy döntött, meg is vásárolja.


És hogy én mit vásároltam?


Ezt a gyönyörű neszesszert 1990,- Ft körüli áron, amelyben csodás ősz hangulatát idéző körömlakk és rúzs foglal helyet, valamint egy gél hatású fedőlakk.

A nails&lips kit neszesszer pontos tartalma:
  • Pure-Colour Lipstick Absolute Shine - R241
  • Glass-effect nail polish -R188
  • Glass-effect top coat nail polish - R232


Imádom ezt a típusú sötétbordó árnyalatot, szerintem rendkívül nőies, már alig várom, hogy kipróbáljam és írjak róluk.



Ki is váltottam a törzsvásárlói kártyát, amelynek egyik előnye az, hogy születésnapod alkalmából 2 terméket féláron vásárolhatsz meg. Nekem októberben van a születésnapom, amely sajnos hamarosan itt lesz, így nagyon jól fog jönni, valójában már több terméket is kinéztem, lesz, amivel várok addig, hogy féláron jussak hozzá, de vannak olyanok, amelyekért szerintem jövőhéten ismét betérek.   



Ti hogy álltok a PUPA termékekkel?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van a rúzsnak és a körömlakknak is, igazán dögös őszi szín, remélem írsz majd róluk :) Én is meglesem már ezeket a nesszeszereket, nem tudod véletlenül milyen összeállítások, színek vannak még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Duna Plázában lévő üzletükben volt még nude rózsaszínes színű körömlakk és rúzs, szintén átlátszó fedőlakkal, illetve volt még szempillaspirál+szemceruza, szempillaspirál+szemhéjpúder(több színben, most zöldre és rózsaszínre emlékszem, egyiksem matt), volt még olyan neszesszer, amelyben 4 körömlakk van különböző színekben, tehát egyik neszesszerben 4 ilyen, másik neszesszerben 4 olyan (nagyon szép és különleges színek egyébként), illetve
      voltak olyan neszesszerek is, amelyek sokkal nagyobb méretűek és napozószerek voltak bennük, vagy valamilyen testápolási termékek, talán masszázsolaj is. Lehet, még több is volt, de most sajnos csak ennyire emlékszem. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...