2015. december 8., kedd

Karácsonyi nyereményjáték 2015. december 21. éjfélig! - LEZÁRVA!


Karácsony alkalmából szeretném Nektek megköszönni, hogy itt vagytok és egyre többen olvastok engem. Ezért összeválogattam néhány kis meglepetést, amellyel valakit megajándékozok. :) 

A nyeremények 
- Zenzero howlit ásványmedál
(képet bővebben ITT találsz)
- Yves Rocher aranyalma tusfürdő - 50 ml, karácsonyi kiadás
- 2 db Yankee Candle tart
Christmas memories és Christmas Eve illatban
- Aden gel effect körömlakk - Ge. 12. árnyalat
- Moyra körömlakk No. 76

A jelentkezés feltétele

Légy a blog feliratkozója (a blog jobb oldalán a "Feliratkozás a webhelyre" szövegre kattintva)
Kommentben írd meg, hogy milyen néven követed a blogom, valamint írd meg az e-mail címedet is, ahol értesíteni tudlak. Én foglak értesíteni, így nem gond, ha elfelejted, hogy jelentkeztél, a nyereményt akkor is megkapod. :)


Plusz esélyek

Amennyiben a blogomra feliratkoztál, már esélyes vagy a nyereményre! Azonban ha van kedved, esélyeidet tovább növelheted, azaz a neved többször kerül bele a "kalapba" az alábbiakkal:

+1 esély
Kövess facebookon, ahol a blogot missmacskusz néven találod meg. Link: ITT

+1 esély
Oszd meg facebookon az erről a blogbejegyzésről szóló facebook postomat és linkeld be kommentben.

+1 esély
Oszd meg a blogod oldalsávjában vagy akár bejegyzés formájában a nyereményjátékról készült fenti képet, és kommentben linkeld be.

+1 esély

Kövess Bloglovin'on : ITT, és kommentben írd meg, hogy milyen néven követsz.

+1 esély
Kövess Instagramon: @missmacskuszblog és kommentben írd meg, hogy milyen néven követsz.

+1 esély
Oszd meg Instagramon a nyereményjátékról készült fenti képet és jelölj be rajta, hogy lássam.


 Az eredményhirdetés ebben a bejegyzésben lesz, a nyertest én fogom értesíteni az e-mail címén keresztül, így azt semmiképpen ne felejtsd el a hozzászólásba írni!

A NYERTES NEM MÁS, MINT NIXON!
GRATULÁLOK, KÜLDÖM AZ E-MAILT! 
:)

30 megjegyzés:

  1. Szia Noni, instagramról jutottam el hozzád, gyorsan el is kezdtelek követni mindenhol! :)

    adataim: nagy.agnes.hun@gmail.com
    insta: dn_agi
    blogspot: baboo
    bloglovin: Nagy Ágnes
    fb: Deme-Nagy Ágnes

    köszönet a játékért, szép estét Neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Nixon néven vagyok feliratkozva a blogra,
    Email: bizsumaniablog@freemail.hu
    - A játékfelhívást megosztottam a Bizsumánia blog oldalsávjában itt:http://bizsumania.blogspot.hu/
    - Instagramon bb_nixon néven követlek,
    - Bloglovinon keresztül pedig Nikoletta Bányai néven.

    Köszi a játékot, sok szépséggel lesz gazdagabb a nyertes! :)

    VálaszTörlés
  3. Hűhaaa , szuper nyeremények:)
    Email: redakkrisztinaa@gmail.com
    Krisztina Redák néven követem a blogod.
    Krisztina Redák néven lájkoltam fb oldalad.
    Redak Krisztina néven követlek bloglovin-on.
    Instagramon @redakkrisztinaa néven.
    Illetve megosztottam a blogom oldalsávjában (rkrisztii)
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  4. Szuper! :)
    Email: bernadett.toth23@gmail.com
    Bernadett Tóth néven követlek.
    Fb oldalad lájkoltam.
    Instagramon Tothberti néven követlek.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Zoska néven követlek, a mailcím, amin értesíthetsz: zoska16@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Email:durbak.sara@gmail.com
    Durbák Sára néven követlek
    Instagramon saridurbak néven követlek

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Itt Kajner Kata néven követlek.
    E-mail címem: kajner.kata@gmail.com
    Facebook: Kajner Kata
    Instagram: kajnerkata

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Barbi (Beauty & Glamour Blog) néven vagyok feliratkozva.
    Az email címem: sz.barbara0429@gmail.com
    Facebookon és Bloglovinon Beauty & Glamour Blog néven követlek.
    Instagramon pedig barbiii_sz néven. (Az Instagram neved rosszul
    írtad fent)

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy szóltál, javítottam! :)

      Törlés
  9. Szia! Köszi a játékot!

    Moon Angel néven követlek.
    Email: Ms.Stargate@vipmail.hu
    FB: Csík Anna
    FB Megosztás a blogomon oldalán: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=992266380834284&id=167171090010488
    Bloglovin: Moon Angel
    Insta: MissMoonAngel

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnék jelentkezni! A blogra Tóth Csilla Noémi néven iratkoztam fel:) email: csilla.noemi88@gmail.com
    facebookon Tóth Csilla néven követlek, instagrammon pedig csilla882 néven :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! :)
    A blogodra Ferkó Petra néven vagyok feliratkozva, e-mail: blogofpetra@gmail.com
    +1: Ferkó Petra néven lájkoltam a facebook oldaladat.
    +1: facebook megosztás: https://www.facebook.com/petra.ferko/posts/932999163457114
    +1: A képet kitettem a blogom oldalsávjába: http://blogofpetra.blogspot.hu/
    +1: Ferkó Petra néven követlek Bloglovinon.
    +1: @petra1027 néven követlek Instagramon.
    +1: Instagramon is megosztottam a képet.

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia :)

    dalmico17 ( Dalma Lippai) néven vagyok a blog feliratkozója :)

    Email: dalma.lippai@gmail.com
    Facebookon: Dalma Lippai néven követlek.
    Bloglovinon Dalma Lippai néven követlek.

    Köszönjük a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  13. Sziaa :)
    Dalma ( : néven követem a blogodat! :)
    E-mail: dalma.snt@gmail.com
    Köszii a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Feliratkoztam, és követem a facebookod is Brigitta Bodóki néven.
    Bloglovin: www.bloglovin.com/brigi9
    Az email címem: brigitta.bodoki@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Nóra néven követlek és az email címem nora.piros(kukac)gmail.com
    FB-n Nora Baloghné Pirosként követlek, köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  16. Vorsi15 néven követlek, a mail címem v.orsi15 kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    E-mail címem: tami87688@gmail.com
    Bloglovin: Mónika Nagy
    Instagram: tami87688
    Facebook: Mónika Nagy

    VálaszTörlés
  18. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra.

    Turcsek Gabriella névvel vagyok feliratkozott olvasód;
    email címem: gabriella.turcsek@gmail.com;

    Plusz esélyek.:
    - facebook (Turcsek Gabriella);
    - facebook megosztás (https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/1098303766860007);
    - blogom oldalsávjában való megosztás (www.turcsekgabi.hu);
    - bloglovin' (Turcsek Gabriella);
    - instagram (vidamgabica);
    - instagram megosztás (vidamgabica).

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Itt a blogon Solya néven követlek, instagramon pillepocok néven. :) pillangore@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. szia, saját néven követlek, és megosztottam a nyereményjátékot, https://www.facebook.com/ilona.veress.7/posts/1941153846108992

    VálaszTörlés
  21. Hegedűs Nóra (a valós nevemet is megadtam a jelentkezésnél) vagy Shirley néven követlek és likeoltalak facebookon is szintén Hegedűs Nóra néven és megosztottam a nyereményjáték posztját is! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Szeretnék jelentkezni!
    Fanni Kereki néven vagyok a blog feliratkozott olvasója.
    Email: k.fanni29@gmail.com
    +1 facebookon: Fanni Kereki
    +1 bloglovin: Fanni Kereki
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  23. szia! szeretnék jelentkezni a játékra!
    Itt Ciklon Szőke néven követlek
    + esély: instagramon szokeciklon84 néven követlek

    VálaszTörlés
  24. Szia!komáromi kamilla néven követlek a blogon,+1:facebookon kamilla komáromi néven és instagrammon kamyllakomáromi néven követlek.köszi.:)

    VálaszTörlés
  25. Szia! reginabirke - instagram Regina Birke- facebook és természetesen feliratkozó is vagyok a blogodon.

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Katalin Széll néven követlek a blogodon.
    E-mail címem:katalin.szell@freemail.hu
    +1-A facebookon https://www.facebook.com/katalin.szell.37 néven követlek.
    +1-https://www.facebook.com/katalin.szell.37 Megosztottam a játék leírását.

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    A blogra Shelly Matthews néven iratkoztam fel, facebookon Kelemen Bettina néven követlek. Az e-mail címem: beth@gmail.hu
    További szép estét! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia
    Barbara Horvath néven követem a blogod.Facebookon Barbara Horvath néven követlek.email címem horvathb03@gmail.com
    Instan barbih03 neven követlek.képet is megosztottam!
    Köszi a lehetőséget!
    Kellemes ünnepeket ;-)

    VálaszTörlés
  29. Szia! :)
    Czagány Dorina néven követem a blogodat, instagramon dorina_cz néven követlek és megosztottam a képed: https://www.instagram.com/p/_hg-8oMZ8T/?taken-by=dorina_cz
    Facebookon is Czagány Dorina néven követlek :) és meg is osztottam a bejegyzésed: https://www.facebook.com/dorina.czagany/posts/981859735193591?pnref=story
    E-mail címem: dorinaaaaaaa@gmail.com
    Kellemes ünnepeket! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...