2015. december 6., vasárnap

Mikulás Gift Swap | 2015


Rami, a Stílus és egyéb blog szerzője által szervezett, mikulás alkalmából történő ajándékozásra idén én is nagy örömmel és lelkesedéssel jelentkeztem.
Én Dorcát ajándékoztam meg (mypolarbear.blogspot.hu/dorkapan.blogspot.hu), engem pedig Asuke (fashion-by-asu.blogspot.hu).
Nagyon jó érzés volt egyébként gondolkozni, vásárolni, és feladni a csomagot, alig vártam, hogy Dorca megkapja és örüljön. :)
És én is nagyon örültem a csomagocskámnak, klassz dolgokat válogatott össze Asuke.


- Rimmel Kate Moss nude rúzs - 43
- Rimmel 60 seconds super shine körömlakk - 340 Berries and cream
- Egy fürdösüti
- Nyaklánc
-Eucerin arckrém és arctej minta

Nagyon szépen köszönöm Asuke, minden nagyon tetszik!
És Rami, neked is köszönöm a megszervezést!
Jövőre is jelentkezem! 

Kellemes készülődést kívánok mindenkinek!
:)

10 megjegyzés:

  1. Úristen, nagyon szép ez a nyaklánc :) Tök jó dolgokat kaptál :)
    Köszönöm, hogy játszottál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nekem is nagyon-nagyon tetszik! *-* :)

      Törlés
  2. Fantasztikus meglepiket kaptál. :) A Rimmel lakkot muszáj megnéznem élőben is annyira gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Valóban gyönyörű, érdemes megnézned! Egyébként a blogon is lesz róla külön bejegyzés, hát ilyen szépségről muszáj! :D

      Törlés
  3. Örülök, hogy tetszik a csomag :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon tetszik, köszönöm szépen mégegyszer! :)

      Törlés
  4. Az a nyaklánc gyönyörű és a rúzs is! :) Nagyon jó kis csomagot kaptál! :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg gyönyörű a nyaklánc, szép dolgokat kaptál :) Asuke ha olvasod a bejegyzést, a nyaklánchoz tudnál linket adni? *-*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...