2016. január 18., hétfő

2015 kedvencei


Az év első bejegyzését mi mással is kezdhetném, mint az elmúlt évben legjobban bevált termékek bemutatásával, amelyek a kedvencemmé váltak, és amelyeket ez évben is nagy szeretettel veszek elő a napok során. 


Pantene Pro-V regeneráló hajsampon

Talán már másfél vagy két éve használom ezt a sampont, és mint oly' sok bloggerinának, nekem is bevált a balzsammal együtt. Az illata szuper, a hajat simává és puhává varázsolja az ígéretnek megfelelően. De valami miatt ennél mégis többet nyújt, nem véletlenül szeretik ennyien.

Lovely nude make up kit

Ez a paletta 12 db színt tartalmaz, matt és csillámosakat egyaránt. Nagyon jól kihasználható, esti smink, nappali smink, minden alkotható belőle. Mostanában kizárólag ezt a palettát veszem elő,egy-egy színnél látszik is már, hogy kezd fogyni. :)

Maybelline Color Tattoo 65 - Pink Gold

Idén Tavaly volt szerencsém először color tattoo termékhez, és meg kell mondjam, tényleg csodálatos. Egész nap fent marad a rá felvitt szemhéjpúder, de önmagában is csodálatos fényes rózsaszín színben pompázik, így önmagában is használható. A tartóssága egyszerűen szuper.

Catrice Defining Blush - 080 Sunrose Avenue

ITT olvashattok róla egy külön bejegyzést. Olyannyira szeretem, hogy míg ezidáig felváltva használtam pirosítókat, amióta ezt a kis szépséget magaménak tudhatom, kizárólag ehhez nyúlok, amely már igencsak meg is látszik, az alját már bőven elértem. :)

Balea mogyorós testvaj

Habár év végén fedeztem fel, mégis szerepel a 2015-ös kedvencek között azért, mert olyan nagy hatással volt rám. ITT írtam róla, és már ennek is elértem az alját, nem untam meg, és szerintem nem is fogom, amíg el nem fogy. Nemsokára úgyis el fog fogyni, addigra pedig már kitavaszodik talán.

Astor Big&Beautiful Butterfly szempillaspirál

Ahogy láthatjátok a fenti képen, igencsak kacskaringós kefével rendelkezik ez a spirál, ami nekem egyáltalán nem jelent gondot. Hihetetlen nagy szempillákat varázsol, mint az Astor sok egyéb spirálja. Lassan rá kell jönnöm, hogy szempillaspirál terén nálam csakis az Astor tud olyat a piacra dobni, amely óriási pillákat ad nekem, a többi márkánál is vannak szuperek, amelyekkel nagy szemeket varázsolok magamnak, de az Astor valahogy mindig legyőzi ebben a többi márkát.

Rimmel Kate Moss rúzs - Nude kollekció - 42

IDE kattintva olvashattok róla tesztet képekkel, nekem nagyon bejött a Rimmelnek ez a vonala. Ráadásul a Mikulás Gift Swap keretében a 43-as árnyalatot is megkaptam, amit szintén sokszor felkentem azóta, mára az illata azonban kicsit túl sok lett nekem.

Zenzero ásványmedálok

Érdemes körbenézni a www.zenzero.hu oldalon, mert szebbnél szebb ásványok vannak a webshopban (néhányat ITT mutattam), amelyek annyira jól mutatnak napközben egy egyszerű outfithez. Én mindegyik ásványra dicséretet kaptam a munkahelyemen, tetszik az embereknek, nagyon nőiesek és igazán odavonzzák a tekintetet.


Használjátok valamelyik terméket a fentiek közül?

3 megjegyzés:

  1. A kozmetikumok közül egyiket sem használom, mert már több, mint 1 éve kizárólag természetes alapanyagú bőrápolókat, kozmetikumokat használok, amit a bőröm rendesen meg is hálál! Viszont a Zenzero-kincsek között lapult néhány a karácsonyfa alatt nálam is, imádom őket!! :) A háromszög alakú hegyikristályod egyik testvérkéje a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon szuper,hogy kizárólag ilyen kozmetikumokat használsz, szerintem majd nálam is el fog jönni az idő.
      Ugye? Szuperek ezek az ásványok. :)

      Törlés
  2. B NIXON!
    Ne haragudj, de véletlenül kitöröltem a hozzászólásodat, nem is értem. :(
    De egy pillanatra vissza tudtam hozni, de úgy már nem, hogy itt megjelenjen.
    Így hát bemásolom ide:

    Erről a Pantene samponról még nem hallottam, pedig alapvetően a márka samponjait régen szerettem. Felcsigáztál, legközelebb kipróbálom:) A Lovely nude paletta és a mogyis testvaj nálam is betalált, hogy a tőled kapott Zenzero medálról ne is beszéljek :D

    Válaszom:
    Nagyon örülök, hogy tetszik a medál! :)
    A sampont próbáld ki, ha úgy gondolod, mert több ismerősömnek is bevált. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...