2016. január 24., vasárnap

Kedves Naplóm! | Diéta Diary #3

Kedves Naplóm!

A tegnapi - szombat - napom nem úgy alakult, ahogyan terveztem. Sajnos nem tudtam tornázni. Habár ha úgy vesszük, tornáztam, mert költözködtem, cipekedtem, jártam-keltem reggel 7 órától este 7 óráig. Azt hittem, hogy annak mindennel együtt kettő óra körül vége és enyém a délután. Hát nem. Pont tegnap volt végig -11, -13 fok, amelynek köszönhetően megfagytam, és ma próbálom magam kúrálni, hogy még csírájában elfojtsam az esetleges megfázást, ugyanis hajnalban torokfájással ébredtem, és nem akart elmúlni.
A tegnapi napom katasztrófa volt. Ismét csalódnom kellett egy emberben, aki ahelyett, hogy megkönnyítette volna a dolgomat, oly' módon megnehezítette és csinálhattam helyette sok mindent újra, hogy azt egyszerűen még most sem hiszem el. Ráadásul egyes egyedül úgy, hogy félek létrára mászni és úgy, hogy azt sem tudom mi fán terem a falfesték és a henger és a csöpögtető. De megcsináltam, mert a határidő szorított, idegeskedve, félve, dühöngve, egyedül...
 Ennek köszönhetően estére, mire hazaértem, minden egyes porcikám fájt. Fájt a hátam, fájt a derekam, lehajolni alig bírtam és a járás is fájt. Fájt a lábam, a talpam, a csuklóm is, tényleg mindenem. Ráadásul akkor már 12 órája át voltam fagyva hihetetlen módon, így rögtön bemásztam a zuhany alá és forró víz alatt álldogáltam. 
Nos, mivel a lehajolás is fájt a derekam miatt, szóba sem jöhetett a torna. Viszont tegnap enni sem tudtam az idegességtől, és étvágyam ma sincsen. 

Ma már nem fájnak a porcikáim, így tudok tornázni, amit most fogok elkezdeni, de előtte megmutatom, hogy ma mit készítettem magamnak holnapra a munkahelyre.

Reggeli



Reggeli mostmár kenyérmentesen. Néhány karika szalámi, néhány kocka fehér dán sajt és néhány szelet uborka hozzá. 
Mivel ez reggeli, amely állítólag a nap legfontosabb étkezése, azt gondolom, nem gond, ha a sajt esetleg zsíros, hiszen kenyér nincs mellette. Vacsira már baj lenne, de reggelire szerintem abszolút nem. Azért reggel kell az energia.

Ebéd



Az ebéd fontos számomra a hétköznapokon, mert addigra bent igazán megéhezek, és utána még egy egész délutánt ki kell bírni jól lakva, hogy tudjon továbbra is pörögni az agyam a munkahelyemen (persze a délutáni kajakóma után).
 Ma mézes-mustáros pulykahusit készítettem, köretnek pedig bébirépa és jégsaláta lesz. Mindehhez kísérő pedig tejfölös-ecetes uborkasaláta, amit én megunhatatlanul szeretek.

Az uzsonnámat nem tudom lefotózni, mert csak reggel veszem meg, de az egy zöld alma lesz.

Nos, kíváncsi leszek a holnapi napra, remélem kibírom anélkül, hogy éhen haljak.
Kedves Naplóm, azért bevallom, kicsit félek. :)
De erős vagyok! Erősnek kell lennem!


2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy ilyen megerőltetően alakult a hétvégéd, ezek a festegetős dolgok tényleg fárasztóak tudnak lenni, szóval szerintem simán felérnek egy edzéssel.
    A megfázás megelőzésére én a gyömbérteát javaslom, ami ugyan eléggé csípős, de nagyon jót tesz :)
    Szuperül néznek ki az ételeid, bár reggelire szerintem nyugodtan ehetsz egy pici kenyeret. Inkább reggel legyen benned szénhidrát, mint este. Az ebéded is nagyon guszta, bár még sosem ettem mézes-mustáros husit - nekem valahogy az édes meg a sós nem fér össze :D Az ubisalátát meg de jó, hogy eszembe juttattad, ezer éve nem ettem olyat!
    További sok sikert és kitartást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyömbérben igazad van, jó is, hogy írtad, el is felejtettem. Én mondjuk megfázáskor úgy szoktam alkalmazni,hogy lereszelek egy kis darab gyömbért, és azt például kis tejfölben vagy mézben elkeverve megeszem, de így is annyira csíp és erőteljes, de ki is tisztítja a légutakat. :)
      Igen, tényleg jobb reggel a kenyér, mint egyéb időpontban, de most amíg el nem érem a célom, hanyagolni próbálom.
      Én szeretem egyébként az édes és sós egyvelegét, például szendvicsben is van egy furcsa szokásom néha, de lehet azt most inkább nem írom le. :D Majd később, ha újra elkezdek enni szénhidrát csökkentett kenyeret, bemutatom.
      Nagyon köszönöm, én is kitartást kívánok Neked! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...