2016. február 27., szombat

FOTD | Grey



A Hart of Dixie c. sorozatban a polgármester együtt volt egy hölggyel, aki szintén polgármesterjelölt volt, és akinek a sminkje olyannyira megfogott, hogy azóta a kedvencem. Semmi extra, csupán annyi, hogy a szemhéjpúdere szürke volt. Gyönyörű szürke. És az ő mandula szemein és a nem rejtett szemhéjú szemén hihetetlenül jól állt. 
Nos, sajnálatos módon nekem rejtett szemhéjam van, ezért nem éppen olyan az eredmény, mint amit a sorozatban láttam, ettől függetlenül azóta is töretlenül hordok magamon szürke szemhéjpúdert. Habár még nem találtam meg az igazit, ugyanis a sorozatban matt szürke volt a smink, nekem pedig nagyon enyhén csillámos van, időm pedig nem volt mostanában eljutni nézelődni. Addig is megteszi az Essence paletta is, amiből a szürke alá rózsaszínt tettem.
És leszögezném, hogy egyáltalán nem vagyok profi, ettől függetlenül minden nap sminkelek, mert egy másfajta megjelenést ad a külsőmnek, amivel igenis szeretek játszadozni nap mint nap. 







Arc
Catrice All Matt Plus alapozó - 020 Nude Beige
Rival de Loop Young korrektor - 01 Beige
Catrice Defining blush pirosító - 050 Apropos Apricot

Szemöldök 
H&M eye brow kit

Szem
Maybelline Color Tatoo - 65 Pink Gold
Essence All about nudes paletta 
Astor Big&Beautiful Butterfly szempillaspirál

Ajkak
Maybelline Baby Lips - Peach Kiss

Fülbevaló - Charles Vögele



9 megjegyzés:

  1. Szép lett, kár, hogy effekt van a képeken, megnéztem volna teljes valójában is a sminket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, akkor majd erre odafigyelek :)

      Törlés
  2. Szép a sminked, de engem még mindig inkább az érdekel hogy csinálod hogy ilyen dús a frizurád :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nekem alapjáraton dús és vastagszálú a hajam, így tényleg semmi extrát nem csinálok vele, sőt, a fodrász 3 havonta ritkít is :)

      Törlés
    2. Azért köszi! :) Bár nem ígérem, hogy többet nem hozom szóba :D

      Törlés
  3. Matt szürkéje van a Pupának, méghozzá krémes verzióból, és azt hiszem a Catrice matt vonalában is van szürke ;]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tanácsot, akkor mindenképpen megnézem őket! :)

      Törlés
  4. Nagyon csini! :) A Pupa Vamp! krémes szemfestéket én is ajánlanám. Nekem a Taupe árnyalat van meg és szuper.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Szuper, akkor tényleg meg kell néznem! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...