2016. február 28., vasárnap

Helia-D hyaluronsavas golyós ránctalanító szérum


Nagyjából egy hónappal ezelőtt elfogyott a Nivea Q10 szemkörnyékápolóm, amit nagyon szerettem, de úgy gondoltam, kipróbálnék valami mást. Konkrét szemránckrémet kerestem, mert sajnálatos módon a szemem alatt bizony vannak kisebb ráncok, igaz leginkább akkor, ha mosolygok, de úgy gondolom, itt az idő már nem csak hidratálni, hanem kifejezetten a ráncok ellen harcolni. Hát igen, sajnos az idő halad, és őszintén szólva kicsit letargiába estem, amikor észrevettem először.


A Helia-D golyós szérumára esett a választásom, egyetlen dolog miatt. Hyaluronsav. Olvastam már róla korábban is, éppen ezért rögtön landolt a kosaramban 1999,- Ft-ért.
A hyaluronsav szervezetünknek része, felelős a szövetek rugalmasságáért, feszességéért, vízfelvevő- és folyadékmegőrző képességéért. 


A termék külseje igencsak érdekes és látványos, nekem mindig egy kis zseblámpa jut róla eszembe. A benne lévő mennyiség nem látható és nem is érezhető, mivel nem lehet összenyomni a testet. 



A kis kupakot lecsavarva egy fém golyócskával állunk szemben, amely a termék felvitelére hivatott. 
Reggelente rendkívül jól esik egyébként a hideg fémgolyóval felébreszteni a szemem.
A szérum teljesen átlátszó, én este és reggel is körbegörgetem a szemem alatt háromszor-négyszer. 
Fontos, hogy a fémgolyóval lefelé tároljuk, ne fekve, ugyanis amikor fekve tároltam, nehezebben tudtam kinyerni a szérumot, sokszor kellett görgetnem, ami nem olyan kellemes érzés azon a vékony bőrfelületen. Ezen kívül én mindig felrázom használat előtt annak érdekében, hogy a golyócska végére biztosan kerüljön anyag, és már az első görgetésnél ki is nyerjem.



Ránctalanító hatásról egyelőre nem tudok beszámolni, lehet hogy azért, mert több idő kell neki, mint egy hónap. Persze tisztában vagyok azzal, hogy nincsenek olyan termékek a Földön, amelyeket felkenünk és hipp-hopp, máris ránctalan tinik leszünk, hiszen akkor a plasztikai sebészetre sem lenne szükség.
Éppen ezért egyelőre nem is igazán tudom, mit érezzek a termék iránt. A reggeli hideg golyós érzés miatt szeretem, azért is, mert parabénmentes, és a tudat miatt is, hogy hyaluronsavat tartalmaz. De ennyi. Egyelőre ennyi.


Ti ismeritek ezt a szérumot?
Szeretitek a Helia-D termékeit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...