2016. február 12., péntek

NOTD | Valentin napi körmök 3.


Már a harmadik részt hozom a Valentin napi manikűrök sorozatomból. Holnap után már Valentin nap, ezért a héten különböző ezen alkalomra illő körmöket mutattam Nektek ITT és ITT.

A mai napon egy gyönyörűséges rózsaszín alapot használtam, amit nem díszítettem túl, csakis a gyűrűsujjamra rajzoltam pontozó segítségével egy babarózsaszín szívecskét, amelyet lila csillámos lakkal töltöttem ki. Szerintem ennyi ehhez éppen elég.
A felhasznált lakkokat a bejegyzés végén olvashatjátok.









Felhasznált lakkok

Essence I ♥ Trends - 07 hope for love
Essence - special effect topper 17 only purple matters
Miss Sporty Lasting Colour körömlakk - sajnos az árnyalatát már nem találom rajta, nagyon régi lakk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...