2016. március 13., vasárnap

Spring is coming

Spring is coming



A kedvenc időszakom a tavasz kezdete, amikor elő-előbújik a megújulás szele, én pedig csodálva és legbelül felébredve várom, hogy a világ kiviruljon, a fák csodás színekbe öltözzenek, a levegő megteljen frissebbnél frissebb virágillattal. Ez az időszak eláraszt engem pozitív töltettel, és úgy érzem, én is kezdek felébredni a téli álomból. Sokkal inkább van kedvem színeket ölteni magamra, mint a komor, hideg téli időszakban, ami pedig szintén igencsak jó hatással van a lelkemre.
A tavaszi napsütés első meleg sugarai, a tavaszi meleg lágy szellő kezdte megmutatni magát ezen a héten, amely ismételten arra késztetett, hogy mókázzak egy kicsit és összeállítsak egy tavaszi szettet üde színekből.
 Nagyon szeretem a jó szabású, nőies, egyszerű pólókat, mert csodásan fel lehet őket dobni bármilyen nyaklánccal, vagy akár egy kis tavaszi sállal. Ezenkívül pedig nagyon szeretem a szettemen a színek harmóniáját, tehát például a fent látható összeállításban a táskában megmutatkozik az arany szín, a nyakláncban és a karórában is, a szürke a cipőben és a nadrágban, a keki zöld a táskában és a pólóban, a rózsaszín kabát pedig mintegy kontraszt, feldobja és üdévé varázsolja a harmóniát.




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...